Skab værdi og få indflydelse

Vær' med til at præge nutiden og fremtidens sygehus via panelet

Dine oplevelser skaber værdi

Patient- og pårørendepanelet er en platform hvorfra du, som patient eller pårørende, får mulighed for at præge nutidens og fremtidens sygehus med udgangspunkt i dét, der skaber værdi og kvalitet for dig.

I Patient- og pårørendepanelet sidder du overvejende sammen med andre patienter og pårørende, som også gerne vil dele deres erfaringer. For at dine og andres oplevelser kan blive omsat til forandring og udvikling, vil der også sidde 3-5 medarbejdere og en af sygehusets tre direktører.

• Sætte større fokus på det der er vigtigt for patienter og pårørende.
  • Gøre sygehuset bedre til at imødekomme patienter og pårørendes behov og forventninger.
  • Styrke kommunikationen og samarbejdet mellem patienter, pårørende og sygehusansatte.
    Sikre de bedste forløb.

Som medlem af Patient- og pårørendepanelet deltager du i dialog om både overordnede emner og konkrete opgaver, som f.eks. at:

• Forbedre sygehusets skriflige information til patienter og pårørende.
  • Foreslå forbedringer af praktiske forhold f.eks. adgangsforhold, ombygninger og udsmykning.
  • Drøfte resultater af tilfredshedsundersøgelser.
  • Nytænke sygehusets rutiner og arbejdsgange.