Kom til Sundhedsfagligt Forskerforum den 10. maj 2023

Sundhedsfagligt Forskerforum inviterer forskere og forskningsmedarbejdere ved Esbjerg og Grindsted Sygehus, Syddansk Universitetshospital, til møde i forskerforum onsdag den 10. maj 2023 kl. 14.30.

Forskerforum er et tværfagligt forskningsnetværk, som holder fire årlige møder.
Formålet med møderne er at skabe et netværk med andre forskningsinteresserede og få mulighed for at drøfte forskningsprojekter og -idéer samt hente hjælp og input til ens forskningsarbejde.

• Velkommen
    v/ Bibi Gram
  • Digital Coaching and Clinical Decision Support for Patients and Healthcare Professionals in General Practice (DICTA-RCT)
    v/ Carl J Brandt, læge og seniorforsker i forskningsenheden for Almen Praksis, SDU
  • Hvordan kan forskning bidrage til udvikling af digitale behandlingstilbud til patienter på Esbjerg Sygehus?
    v/ Kristian Kidholm, professor,
  • Afrunding og farvel
  • Det er åbent for alle forskere og forskningsmedarbejdere at blive en del af Sundhedsfagligt Forskerforum.
  • Onsdag den 10. maj 2023 kl. 14.30 – 16.00
  • Auditoriet, Esbjerg Sygehus