Invitation til tiltrædelsesseminar for klinisk professor Niels Peter Rønnow Sand

Fredag den 3. december 2021 holder klinisk professor Niels Peter Rønnow Sand tiltrædelsesseminar under titlen ”Stabil Angina Pectoris – Før og efter årtusindskiftet”. Du kan allerede nu tilmelde dig.

I anledning af Niels Peter Rønnow Sands tiltrædelse som klinisk professor i kardiologi ved Institut for Regional Sundhedsforskning, SDU og Forskningsenheden for Kardiologi, Hjertemedicinsk Afdeling, Sydvestjysk Sygehus, inviterer Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet til tiltrædelsesseminar under titlen ”Stabil Angina Pectoris – Før og efter årtusindskiftet”.

Praktiske informationer

• Tiltrædelsesseminaret holdes fredag den 3. december 2021 kl. 13.30-16.00 i Auditoriet, Bygning D, Sydvestjysk Sygehus, Finsensgade 35, 6700 Esbjerg.
  • Efter seminaret er der reception i forhallen til auditoriet. Alle interesserede er velkomne.
  • Tilmeld dig venligst arrangementet her
  • Ved tilmelding bedes du tilkendegive, om du også ønsker at deltage i den efterfølgende reception.
  • Tilmeldingsfrist er torsdag d. 25. november 2021.
  • For yderligere information og/eller spørgsmål kontakt venligst SVS-forskning@rsyd.dk
  • I tilfælde af, at eventuelle ændringer i pandemisituationen skulle forhindre gennemførelsen af tiltrædelsesseminaret som planlagt, forbeholder Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet sig retten til at ændre begivenhedens format til virtuel afvikling via Cisco Webex- eller Zoom-møde, og loginoplysninger sendes til alle registrerede deltagere.