Kom med til Sundhedsfagligt Forskerforum den 15. marts 2023

Sundhedsfagligt Forskerforum inviterer forskere og forskningsmedarbejdere ved Esbjerg og Grindsted Sygehus, Syddansk Universitetshospital, til møde i forskerforum onsdag den 15. marts 2023 kl. 14.30.

Forskerforum er et tværfagligt forskningsnetværk, som holder fire årlige møder. Formålet med møderne er at skabe et netværk med andre forskningsinteresserede og få mulighed for at drøfte forskningsprojekter og -idéer samt hente hjælp og input til ens forskningsarbejde.

• Velkommen v/ Bibi Gram
  • Diabetes and obesity – a global perspective v/ afdelingslæge og klinisk lektor Morten Bjerregard-Andersen
  • Mitochondrie dysfunktionseffekt på knogle- og knoglecellemetabolisme v/ overlæge og klinisk professor Anja Frederikssen, Aalborg Universitetshospital
  • Afrunding og farvel
  • Det er åbent for alle forskere og forskningsmedarbejdere at blive en del af SUND_SVS forskerforum.
  • Onsdag den 15. marts 2023 kl. 14.30 – 16.00
  • Auditoriet, Esbjerg Sygehus