Tillykke til nye medicinstuderende på Syddansk Universitet... og kig forbi

Har du netop fået besked om, at du kan starte på bachelor-delen af medicinuddannelsen i Odense? Så vil lægerne på Sydvestjysk sygehus gerne invitere dig på tre dages gratis Sommerskole i uge 35.

Vi glæder os til at kandidatuddannelsen i medicin åbner i Esbjerg om tre år. Allerede nu kan du opleve det lærerige og imødekommende miljø på sygehuset og danne dig et indtryk af dine muligheder for en strålende fremtid i det Sydvestjyske.

Sommerskolen er gratis for de nye bachelor-studerende, og der er kun 30 pladser tilgængelige. Sommerskolen finder sted fra d. 26. august om morgenen til d. 28. august om eftermiddagen.

Find mere information i materialet fra SDU, og husk at give os besked senest d. 9. august, hvis sommerskolen kunne være noget for dig.