Praksisklinikkens nye hold er sat

Med læge Mustafa Habes tiltrædelse den 1. juli har Praksisklinikken på Sydvestjysk Sygehus fået sat et nyt hold.

I august sidste år åbnede Praksisklinikken på Sydvestjysk Sygehus og dermed fik borgere i Esbjerg Kommune mulighed for at gå til egen læge på sygehuset. Præcis som så mange andre gør det i lægehuse ude i byen.
Den mulighed har mange borgere efterhånden taget til sig. De blev indtil den 1. juli møldt af læge, Elsemarie Døssing, men nu har Praksisklinikken fået ny mand ombord.

Det er læge Mustafa Habes, der allerede er kendt af en del patienter, fordi han siden klinikkens åbning sidste år har fungeret som vikar.

Sammen med sygeplejerske, Ninna Pedersen og skiftende lægesekretærer, udgør han fremadrettet Praksisklinikkens hold.

Mustafa Habes tager imod patienter i klinikken hele juli, mens der vil være ferielukket i Praksisklinikken i ugerne 32 og 33.

Læge Morten Bruun, Skolebakken 64, vikarierer i denne periode, men kun for patienter med akut sygdom.
Ninna Pedersen minder om, at patienter, der tager vanedannende medicin, skal huske at forny recepten, inden Praksisklinikken går på sommerferie i august.